ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen általános szerződési feltételek, az anamnézis lap, az Andro Dental Fogászat mindenkori adatvédelmi tájékoztatója, valamint a páciens egészségügyi dokumentációjában rögzítettek (a páciens, mint a szolgáltatást igénybevevő személy, jelen ÁSZF-ben a továbbiakban, mint Páciens kerül hivatkozásra) (Szolgáltató és Páciens együttesen úgyis, mint: „Felek”) szabályozzák az Andro Dental Fogászat által nyújtott egészségügyi szolgáltatások nyújtását. Az Andro Dental Fogászat üzemeltetője az AndroDent Kft.
- SZOLGÁLTATÓ ADATAI
- Vállalkozás neve: AndroDent Kft.
- Székhelye: 7800 Siklós, Pozsonyi utca 45.
- Adóazonosító: 32046661-1-02
I. ÁSZF TÁRGYA
- Szolgáltató a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében rögzített szolgáltatásokat nyújtja, az ÁSZF, a Páciens anamnézis lapja, és egészségügyi dokumentációja, valamint a Páciens beleegyező nyilatkozata alapján, míg Páciens díjazás megfizetésére vállal kötelezettséget a Weboldalon (https://buda.androdental.hu) rögzített érvényes árlista alapján. Az árlistában feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, az adott szolgáltatás esetén a páciens egyedi igényeire, illetőleg egyedi kezelési tervére illetőleg a Szolgáltató által vállalt teljesítési határidőre tekintettel változhat. A Szolgáltató és a Páciens által kötött egyedi megállapodás elválaszthatatlan részét képezi a jelen ÁSZF.
- Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a jelen ÁSZF tartalmát, valamint a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében rögzített szolgáltatásokat, valamint árakat bármikor – saját üzleti döntése alapján – megváltoztassa.
- Az 1. sz. mellékletben rögzített szolgáltatások részletes tartalmáról az Andro Dental Fogászat kezelést végző szakembere által, illetőleg a weboldalon taláható bővebb tájékoztatásban kaphat a Páciens felvilágosítást.
II. FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
- A Szolgáltató szavatolja, hogy a szolgáltatások nyújtásához szükséges jogszabályokban rögzített minimális tárgyi eszközökkel, szakmai, hatósági illetőleg működési engedélyekkel és feltételekkel a szolgáltatás nyújtása során folyamatosan rendelkezik. Szolgáltató rögzíti, hogy a szolgáltatás gyakorlásához szükséges felelősségbiztosítással rendelkezik, amely alvállalkozóira, és egyéb közreműködőire is kiterjed.
- Szolgáltató jogosult az előre egyeztetett időpontot, vagy a kezelőorvos személyét megváltoztatni, köteles azonban erről ésszerű időn belül a Pácienst írásban (hozzájárulása esetén emailben vagy telefonon) tájékoztatni.
- A Páciens az anamnézis lap és beleegyező nyilatkozat aláírásával hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez, valamint elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit. Az anamnézis lapon rögzített információk helytállóságáért és valódiságáért – ideértve különösen, de nem kizárólagosan a Páciens egészségi állapotára vonatkozó információkat és a Páciens saját személyes adatainak megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.A Páciens által szolgáltatott adatok hiányossága vagy késedelme esetén a Szolgáltató jogosult módosítani a kezelési terven, és így az Árajánlaton is. A Páciens köteles továbbá az anamnézis lapon megadott információk változása esetén arról a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni, az értesítés elmaradásából eredő esetleges károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató továbbá kizárja a felelősséget abban az esetben, ha a Páciens a valódiságnak nem megfelelő, illetőleg hiányos vagy félrevezető adatokat szolgáltat a saját vagy kiskorú esetén hozzátartozója egészségügyi állapota, dokumentációja illetőleg betegségeire vonatkozóan.
- Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Szolgáltatás elvégzését megtagadja, ha a Páciens fizikai, mentális vagy egészségügyi állapota annak elvégzését nem tenné lehetővé, úgyszintén akkor is, ha a Páciens fizetési kötelezettségének nem vagy nem szerződésszerűen tesz eleget. A Szolgáltatás Szolgáltató által történő megtagadásáért, a jelen pontban felsorolt okok miatt a Páciens kárigényt nem érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben, kártérítési felelősségét a Szolgáltató kizárja.
- Szolgáltató a Páciensnek nyújtott bizonyos szolgáltatásokra 1 év jótállást nyújt. Jótállási igény számlával érvényesíthető. Szolgáltató hibás teljesítéséből eredő helytállási kötelezettsége az esetlegesen beépített anyagok hibájából eredő sérülésére, megsemmisülésére nem vonatkozik.
III. DÍJAK MEGFIZETÉSE
- A Szolgáltató a Pácienst a mindenkor hatályos Árlistájáról a tevékenység végzését megelőzően tájékoztatja, és egyedi megállapodás keretében egyezteti a szolgáltatás pontos díját és esetleges költségeit, az aktuális Árlista figyelembevételével, melyről előzőleg a Páciens a weboldalról tájékozódhat.
- A Szolgáltató egyedi árajánlata 15 naptári napig érvényes, ezt követően jogosult módosítani azt. Egyes esetekben 30 napig érvényes. A kezelés díja a kezelést követően fizetendő készpénzben vagy bankkártyával.
- Amennyiben a Páciens nem tudja a kezelést követően azonnal kifizetni a kezelés díját, azt a számlában feltüntetett bankszámlaszámra történő utalással a számlán feltüntetett fizetési határidőben megteheti. Késedelmes fizetés esetén a késedelmi kamat a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének felel meg, minden késedelmes naptári nap után.
- A Páciens, amennyiben 48 órán belül mondja le a számára fenntartott időpontot a Szolgáltatónál, úgy a mindenkori díjszabás alapján (Árlista) kiszámlázásra kerül a Páciens számára a ’Lemondási/távolmaradási díj’, melyről a Szolgáltató számlát küld 3 napos befizetési határidővel. A ’Lemondási/távolmaradási díj’ megfizetését követően van lehetőség újabb időpont foglalására. Ha betegség miatt történik a távolmaradás úgy azt minden esetben orvosi igazolással szükséges alátámasztani. Az orvosi igazolás bemutatására elektronikus úton a recepcio@androdental.hu e-mail címre van lehetőség 7 naptári napon belül. Ha érdemben bizonyítva van a távolmaradás, akkor azt követően kerül a kiállított számla sztornózásra.
IV. TITOKTARTÁS ÉS ADATVÉDELEM
- A Szolgáltatás során a Szolgáltató és a Páciens között létrejött egyedi megállapodás illetve minden egyéb személyes, illetve egészségügyi adat és információ titoktartási kötelezettség alá esik. A Szolgáltató ezeket az adatokat bizalmasan kezeli, ahhoz harmadik személyeknek – saját alvállalkozóin, szoftverkezelőin kívül – nem biztosít hozzáférést.
- A Páciens az egyedi szerződés aláírásával hozzájárulását adja a személyes adatainak a Szolgáltató belső nyilvántartásaiban történő kezeléséhez, valamint a kapcsolattartási adatainak kezeléséhez.
V. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
- A szolgáltatást csak 18 éven felüli, nagykorú személyek vehetik igénybe. 18 éven aluliak a szolgáltatást kizárólag törvényes képviselőjük, gondviselőjük írásbeli hozzájárulásával vehetik igénybe.
- Szolgáltató a tevékenysége végzése során alvállalkozókat vesz igénybe. Az alvállalkozók tevékenységéért a Szolgáltató felelős.
- A jelen ÁSZF határozatlan időre jön létre.
- Szolgáltató bármikor jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani.
- A Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok, így különösen a magyar polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak.
Jelen ÁSZF visszavonásig vagy annak módosításáig érvényes.
Kelt: 2024. december 10.